Dag 3.

Änuu en krävande dag... Mille fortsätter i Monsterspåret men spårar ur ibland och visar den killen jag känner igen. Det är jobbigt att se honom på detta viset, känndes som jag ville falla i gråt nångång där och de är väl de Mille känner på sig. Vi är båda två  på okänd mark med massor av nya barn, vuxna och en helt annan miljö. Han känner på sig att  mamma är nervös och han har mycket som snurrar runt i huvuddet. Men det gäller att sätta ner fotet och visa vad som är rätt och fel men det är tufft.

Men imorgon väntar dag 4 och jag ska försöka smita undan under utevistelsen och fröknarna ska ta sig ann Mille och försöka få honom att sova efter lunch. Håller tummarna för morgondagen :)


Själv har jag varit till Helvetesläkaren= Tandläkaren på eftermiddan och brännt 2800 kr. Helt sjuka summor. Visst jag gillar verkligen min tandläkare, hon är grym men det är vedervärdigt att gå dit och när nån borrar i tänderna så hela hjärnan skakar.




Kommentarer
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

vilket dagis hamnade ni på nu? kommer inte ihåg.

Du han kommer börja somna runt 7 nu. Blir helt nya rutiner med dagis.

2011-08-25 @ 08:10:41
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0