Dag 4.

Idag känndes allt snäppet bättre, Mille har skött sig en aning bättre. Kanske var för att jag har hållt mig borta så gott det går. Och när det var dax för alla barnen att gå ut vinkade jag hej då till Mille och pinna i väg hem. Ska prova hur han klarar av att vara ensam nu. Dom ska försöka söva honom också, dom ringer om det skulle vara något. Han  brydde sig inte när jag skulle gå, det där fixar han galant. Min stora pojke:).

Nu drar jag igång musik och drar fram städkärringen i mig och fixar och donar när jag har tid, halv två skulle jag gå dit igen om du inte ringt tidigare.


Kommentarer
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

okej ;)

Ja dom blir ju tröttare av att få leka hela dagarna på ett annat sätt. Är ute hela förmiddagar osv :D kram

2011-08-25 @ 11:08:32
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: Ellinor Hultman

Är du något söt då Mille!



GRATTIS TILL ER ALLA TRE, att det går så bra på så snabb tid och att du SOVER bland alla barnen det är en prestation.Ikväll kommer Viggo och äter kräftor

i Bredäng tillsammans med Malin, Johan och två små valpar. Per-Ola fyllde ju år på anddagen, så vi firar honom och Nondi, som också fyllt år:Så vi har lite födelsedagsfirande idag! Sluuurrrp



Moster och Gammelmoster

2011-08-26 @ 13:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0