Det får inte vara sant

Det får inte vara sant.... men det är sant. Jag har gått och blivit sjuk dagarna innan jag ska springa midnattsloppet. Hur fan kan det vara möjligt? när jag har klara mig hela sommaren. Med tro på fan att dagen innan då blir man sjuk.
Idag blev jag hemma från jobbet, ska kurera mig så gott det går. Gå ner på stan och köpa upp hela hälsolivs tror jag. Jag ska springa iaf, det får gå som det går ,men igenom skiten ska jag ta mig. Det värsta som kan hända är att jag får gå då. Men fy skam den som ger sig....  Jo jag vet att halsont inte är att leka med när man motionerar men kroppen får visa hur morgondagens form känns. Jag tar mig igonom det hur som helst ;).



Kommentarer
Postat av: Ellinor Hultman

Vad kul att du kommer i alla fall och försöker springa. Du och 24.999 till är anmälda, så vi kommer väl in och kikar. Hanna, undrar om hon sks springa, men Annika och Kalle blev väl sjuka?

VI STÅR VID UTGÅNGEN ZINKENSDAMMS IP VID MÅLGÅNGEN RINGVÄGEN. Det är väl 13 olika startfält, hörde vi.

Krama Millegubben! Moster och Gunnar Det blir nog fint väder

2011-08-12 @ 11:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0