En hel del..

Otroligt dålig med uppdateringar nu vi har försökt tagit del av Richards ända semester vecka denna sommar... 1 vecka blir inte så mycket men vi har försökt tagit vara på den så gott det går. Vi hade iaf tur med vädret ;).

Tog en tripp till Orsa med min del av släkten, var till björnparken och bodde på ett fint vandrarhem utanför Orsa. Men att resa med denna lilla man tar kål på en, han är överrallt och ingenstans. Fick honom knappt att sova i vadrar hemmet där fick vi höra att denna lilla man har ett otroligt skrik bara han vill ;). Svårt att få i honom någon riktig mat, jobbigt att åka bil. Faaast hallå nu morsan (jag).. nu klagar du väl lite. Vem var det jobbigast för egentligen Mille eller dig? Ja ska jag erkänna så var det nog jag som tyckte de var jobbigast av oss två. Han stor trivs när det är så mycket folk runt honom egentligen hela tiden. Så så farligt vare nog nte för hans del.
Och stekanden sol och 32 grader var igen hitt att gå i björnparken, nästan alla djur höll sig inne och det blev jobbigare än vad man trodde att gå i alla dessa bakar (gratis träning ;))

Varit mycke i hemlingby och badat pool hos svär-päronen. :)

Mille har ätit svamp :/, han lyckas då hitta allt denna lilla kille. Hemma hos Milles farmor(Eleonor) och farfar hittade han på en svamp i gräsmattan som han stoppade i munnen. Eleonor kom på honom precis när han redan fått i sig en bit. Alla blev  bra panikslagna. Ringde rådgivningen. Tillslut kom vi fram till att det var en "Sopp", ingen giftig svamp och en del går att äta ( det gick att andas ut)... Usch man blir ju så rädd... tur att det inte var en riktig gift svamp. Men han mådde bra och inget annat hände.

Det var en del av vår familje vecka denna sommar, nu är vi tillbaka i vardagen igen. R är i sthm och jag jobbar på Gourmet.BLÅ denna vecka. Mille sappar mellan sin Mormor och farmor och jag försöker träna så gott det går, midnatts loppet går ju i helgen. Jag kan inte påstå att jag känner mig allt för förberedd just nu, men det är bara att köra. Ingen press, bara roligt att springa det känner jag :).

Igår tog jag en springtur på 9km och idag blev det en på 8,5, promenader slinker in lite här och var också.

(Det går inte att ladda upp bilder just nu)


Kommentarer
Postat av: Ellinor Hultman

Ja, du Mille, man ska inte smaka på allting, och göra omgivningen panikslagen! Det var som tur var ingen röd och vit flugsvamp för den ser mycket godare ut!



Kram från Gammelmoster

2011-08-09 @ 09:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0