Flyttpacka

Ja denna kväll har bestått av att hjälpa min kära vän Elina att flyttpacka, hon har köpt en egen lägenhet och ska vara ur sin hyresrätt inom en vecka. Klart man måste ställa upp på denna dam som alltid ställer upp för en annan :). Men hur mycket grejer kan man ha som en ensamstående i en 1:A? Herregud vad grejer damen har, Krukor till förbannelsen:P. Vi fick ner en hel del i flyttkartongen men det är otroligt mycket kvar.

Elina bjöd på thai, gott. Nu är jag hemma och ska försöka ta igen all sömn som jag inte fick senast.
Imorgonbitti ska jag iväg och besikta mamma och pappas bil innan jobbet, ska även försöka hinna med en hurt runda innan jobbet.

Saknar min lillaman här hemma




Kommentarer
Postat av: Ellinor Hultman

Hej lille Gulleman!

vad roligt att vara hos mormor, Zampo och Zlatan! Vad hittar du och pyssla med där då? Äter du kanske hallon och krusbär, och i ´så fall kan du få hjälp av Zlatan för han är en hejare att plocka krusbär!



Kramizzar Gammelmoster

2011-08-10 @ 11:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0