Fräscht!

Så mycket man hinner på några få timmar när man vill ha mycket gjort, passade på att rycka fram städkärringen medans Mille var på dagis och jag han med bra mycket trotts svinstian ;).

Vid halv två knata jag iväg till dagis för att hämta upp Mille, jag  var lite smått förväntas full och höra hur det hade gåtte eftrsom dom inte hade ringt. Allt hade gått toppen, han hade inte brytt sig om att jag hade gått utan bara fortsatt leka som vanligt. När det var mat dax hade han ätit för fullt och suttit kvar tills alla andra barnen var färdiga.Sen när det var läggdax hade fröken fått suttit med honom ett tag och han hade skrikigt nån min och sen sloknat och sovit 1 1/2 hpå madrass:). Dom hade haft lite extra uppsikt över honom så han inte får göra sina dumheter han har för sig. Det kommer att ge sig skulle jag tro..

Efter dagis följde vi med Milles farmor ut till valbo och köpte lite välbehövligheter:)

Nu sover Mille gott och jag slår mig ner i soffan, tröttsamtväder ute..



Mille fick lite varm mjölk m. kanel som kvälls fika att varva ner med, gott :)



Skål!



Sår och borstar tänderna på den ny inköpta pallen från ikea:)



Idag fick den nya fotoramen med korten på Mille ta sin plats i tv-rummet :)



Fick ett mms från farmor idag med denna bild , två coola moppe killar ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0