Hallå?!

Shit vad jag är trött, helt slut hela tiden. Kanske beror på att förkyldningen fortfarande är i kroppen. Men jag har iaf hunnit med tvättmontevrest jag hade inne i badrummet. Det är så mycket mer tvätt än vad man tro och jaghar kännt stressen hela morgon för att det var så lite tid tyckte jag även fast jag la i två maskiner i den andra tvättsugan också för den var ledig. Det var inte alls så stressigt sist minns jag... så jag började fundera tills jag inser att man har 1 h mer påsig dom andra tiderna än den första (suck) . Aja jag fick ju allt tvättat men kanske inte allt torkat så det hänger en hel del i lägenheten. Mille har försökt hjälpt sin mamma med all tvätt men ist låg det tvätt överallt.. medans jag viket slänger mille allt på golvet. Fast det gör ju inget de är ju bara att ta upp det sen igen då.. extra jobb gillar vi ;). Han får ju iaf vara med och greja :)

Nu sover Mille och jag ska försöka ta en stödis jag med. Hej!

Kommentarer
Postat av: Ellinor Hultman

Vad duktig du är Mirris, fast du inte är så pigg. Och det är tur du har en liten hjälpreda också. Så att det blir lite ordning och reda med tvätten.



Kram Moster

2011-08-16 @ 15:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0