JOBB.

Helt slut efter denna dag, det är mycket nytt just nu. jätte tidiga månar, rutiner, lämna Mille på dagis och nu gäller det att  se till att både han och jag har med alla grejer som SKA vara med. Herregud.. jag som alltid har svårt att få med mig mina egna saker. Jag försöker så gott jag kan iaf ;)...
Imorse måste jag sett bra dum ut, vagn med unge i ena handen och en cykel i den andra handen med full med grejer på väg till dagis. Men vi kom fram tillslut... och allt gick bra att vinka av Mille på dagis.

Jag vidare på min hoj men var redan super trött efter 100 m och svetten flöda, vid gdg var jag tvungen att göra ett stop för att försöka fylla min däck med luft. Shit vilken skillnad de blev, det känndes som jag frihjula hela vägen til ljobbet ,trotts att det bara var uppför ;).

Mitt nya jobb är nu mera Läkerol Arena Restaurangen, lunch 9.30-16.30. Passar perfekt när man har lill kidden på dagis och karln i el stockholmo... Härligt ställe att jobba på och super trevliga kollegor. Jag ser framemot denna höst:).

Idag var det full fart på jobbet, bara att dra åt skosnörena och köra.

Det är mycket nytt, eller nytt och nytt. Men alla arbetsplatser har olika rutiner och gör på sina sätt. Det gälle bara att sätta  sig in ;). Det kommer vara lite knackigt i början men allt ger sig med tiden. Det kommer bli bra det här tror jag.


Ser fram emot denna höst mer och mer :)


Kommentarer
Postat av: Tulan

Då jobbar vi ju next gårds ju, tänk om ja viste de, då hade ja gått över till dig o köpt mat i dag! Om man nu får komma över på din sida o lukta häst!? ;) O du fan va snygg du är!!

2011-08-31 @ 23:29:55
Postat av: fia

grattis till det! det passar dig kanon bra!!! :)

2011-09-01 @ 03:54:51
URL: http://larssonfia.blogg.se/
Postat av: Emma Ååå

Men GRATTIS till jobbet! Gud vad kul att du hitta ett med bra tider :)

2011-09-01 @ 07:46:06
Postat av: Richard

Du är så duktig hjärtat. Sa ju att det skulle vända till slut. älskar dig.<3:-)

2011-09-01 @ 08:01:40
Postat av: Ellinor Hultman

Ja, vi är så glada för din skull Mirris, Gunnar och jag. Kul att det är bra jobbarkompisar, då trivs man automatiskt. Och du lär dig så snabbt de nya rutinerna.



Och som sagt här tidigare, vad snygg du är Mirris!



Kram från Moster Pussa Mille också - han är också duktig!

2011-09-01 @ 10:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0