MÅNDAG

Har haft fullt upp dom senaste dagarna med hem sysslor, middag, familj och släck, jobb och allt som hör till. Mille har inte riktigt varit sig lik sen han började på dagis, det är ett stort steg för honom och det händer så otroligt mycket i det lilla huvudet. Det är lite tufft här hemma just nu, för Mille är verkligen inte den lättaste pojken att handskas med nu. Hoppas det ger sig snart. Men emellan åt känner man igen det lilla gulltrollet,).

Idag gick vi lite tidigare till dagis så jag kunde vara med en stund efter helgens avbrott, men sen var jag tvungen att sticka i väg på jobb. Idag var jag på en ny arbetsplats med nya männiksor, jätte kul. Vi får se vad det blir utav det här. Kan berätta när det är mer klarheter ;).

Just nu är mitt huvud fullproppad och jag känner en viss oro.. fast jag vet inte för vad? Lite myckt just nu kanske, massa olika saker hit och dit. Det är bara försöka göra det bästa utav det :D.





Kommentarer
Postat av: Ellinor Hultman

Får väl gratulera till jobbet på Läkerol Arena Mirris! Vad skönt att få ett dagjobb.

och Mille, pappa hittar alltid på så roliga saker så att man får skratta!



Kramar från Moster och Gammelmoster

2011-08-30 @ 13:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0