Nu då?

En tuff dag, Mille har inte alls varit på sin bästa sida om man säger så. Det har varit en hel del utbrott här på eftermiddagen och mot kvällningen. Förstår inte riktigt vad som är fel? Han har bara ställt sig och skriki ur sig allt han kan. Men troligen har han varit otroligt trött för han sov redan innan sju och det har inte hänt på bra många månader. Han behöver nog det.

Så vad gör man nu då? Lorta framför datorn hela kvällen känner jag inte riktigt för. Solen skiner för fullt ute, skulle inte sitta fel med och lång och härlig power walk inte. Men det kommer väl bli till att sitta kvar i soffan och utöka sin stora ända till en storlek större. Förstår mig inte på mitt otroliga söt sug just nu...



Två små fågelungar som vi hittade i sommras utanför en stuga som min moster och Gunnar hyrde. Dom hade ramlat ner från boet.


Kommentarer
Postat av: Ellinor Hultman

Var det Rickard som fick denna otroligt tydliga och fina bild av fågelungarna? Gud vad söta de är!



Kram Moster

2011-08-24 @ 14:43:16
Postat av: Ellinor Hultman

På tal om lille Mille som bara skriker och är trött,det gör så ont i mig. Dagismiljön i sig är ju så krävande, om man jämför med ett lugnt hem. Bara det att gå och lägga sig med främmande ungar och SOVA. Han vänjer väl sig så sakteliga och så kanske han är osäker om mamma stannar med honom eller ej.



Pussa honom på kinden från Gammelmoster

2011-08-24 @ 14:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0