Om en vecka...

Om en vecka startar inskolningen för lilleman på dagis, tiden har gått så otroligt fort. Jag är faktiskt inte ett dugg orolig för Milles del, han kommer nog att älska det. Jag är nog mest nervös över mig själv att gå dit och övervaka hela händelsen. Fast herregud hur många föräldrar går inte dit och skolar in sina barn, sluta fjanta nu Miranda. Det kommer bli skit bra tror jag.

Jobb fronten är fortfarande inte helt spikad, extra jobb finns det gott om men jag önskar att jaghade en fast punkt nu när lilleman går på dags och slippa allt hattande. Men det är bara att fotsätta kämpa på så ska nog det ge sig förr eller senare.

Idag blir det nog en lugn dag för oss två, mys måndag. Jag ska försöka bli frisk och ta all tid med mitt lilla hjärta.


Kommentarer
Postat av: Ellinor Hultman

Mille är så trygg och säker liten kille, så jag tror nog ni kan vara lugna för honom. Han har i sin uppfostran fått det, att han inte är rädd för människor. Och så blir det nog dagispersonalens lilla godbit!!! Klart om du också fick en fast punkt att jobba med Mirris, det vore väl kalas, men det kanske kommer!



Kramizzar Moster och Gammelmoster

2011-08-15 @ 14:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0