Seans

Precis kommit hem från att varit i gysinge på en Seans...... kanske ska berätta vad en Seans är innan jag fortsätter.

Taget från wikepedeia (Lite vad en seans innebär):

Seans är en samling där människor träffas och sysslar med spiritistiska saker. Det kan t.ex. vara en sittning med ett medium, tarot-läggare eller några helt omediala människor som samlas runt en Ouija-bräda. När många samlas till en seans kallas det storseans.

En storseans (även medial demonstration) innebär att ett andemedium håller seans för en större grupp människor. TV-serien Andra sidan med John Edward bygger till stor del på storseanser. I TV-dokumentären Messiah genomför illusionisten Derren Brown en storseans enbart med hjälp av psykologiskt trolleri. Storseanser arrangeras i Sverige till exempel av spiritualistiska föreningar.


Så då fortsätter jag berätta..... Iaf så kom ett medium till fiket som  vi hade beställt. 10 st var vi som var med på Seansen. Det är otroligt spännande, läskigt, rolig och otroligt mycket kännslor. Så nu får vi se vad tiden visar utav detta, det här kan bli roligt :). Jag kan verkligen rekommendera detta starkt till er som aldrig har testat tidigare. Jag har gjort det en gån förr och jag kan göra det 100 gåger till om det skulle vara så :). Nu är man lite extra kännslo som och mycket som r runt i huvudet, Ska bara sitta här och varva ner en stund innan jag kan hoppa i säng. Förresten värker huvudet som aldrig förr och halsen gör bara mer och mer ont. Detta får inte vara sant, jag ska springa midnattsloppet på lördag, HALLÅ jag har inte tidd att vara sjuk nu!

Medans vi var på Seans fick Mille vara hemma hos min farmor och farfar, där fick han göra mycke roligt. Han verka vara så nöjd när jag kom så :). Nu när vi kom hem blev det sängen direkt och han somnade bums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0