Slänga sig i soffan.

Ibland längtar man bara att få komma hem och få slänga sig i soffan och mysa ner sig rejält. Riktigt trött har jag varit på jobbet idag genom att sömnen blev väldig dålig inatt. Men inge mys pys i någon soffa här inte, jag slirar om och drar på mig lite sköna kläder och tar en prommis hem till Elina och hjälper henne att flytt packa.

Mille är ute och har det bra med sin mormor så nu gäller det för mig att ta tag i en del saker som jag kan göra utan den lillamannen ;).

Lite kort :


Kommentarer
Postat av: Josefin

Vilka finingar :)

2011-08-09 @ 17:59:23
Postat av: Ellinor Hultman

Hej Mirris!

Vi ska väl ringa till varandra innan Midnattsloppet

men Gúnnar säger att han och jag väntar in dig och Kalle med familj vid

UTGÅNGEN ZINKENS DAMMS IDROTTSPLATS VID START- OCH MÅL (SOM ÄR PÅ SAMMA STÄLLE)



KRAM MOSTER jag ringer Annika idag

2011-08-10 @ 09:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0