Svårt att sova.

Vi blev kvar i hedesunda i natt eftersom vi åkte ut och grattade kusin Olle på 14 årsdagen igår. Men natten har inte varit bra för min del iaf.. jag har sovit som en kratta. Var tvungen att gå å lägga mej på soffan mitt i natten och denna soffa kan jag ju inte skryta om att det känns som att ligga på en Hästens pecis utan mer åt betonggolvs hållet. Aja några timmars sömn iaf.

Mille kommer att stanna kvar här ute i häsen en natt till med sin mormor medans jag jobbar, ska försöka passa på att göra massa nytta hemma också. Vi får se hur jag klarar mig helt ensam utan min kille. ;)

Nu blire blåbär m.mjölk och flingor sen bär det av mot staden igen :)....


Mille för ca 1 årsen ♥


En bild från i sommar :)


Kommentarer
Postat av: Ellinor Hultman

Vilka vackra damer, det finns i Hedesunda!



tycker Moster

2011-08-09 @ 14:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0