Ungar till tusen!

Vi fick en fart fylld dag trotts allt för på eftermiddan kom syrran, Elina P och hennes Rasmus snart 2 år hem till oss på lek och fika. Emmy kom lite senare och gjorde oss sällskap undermiddag och kvällsbestyr . Emmy har även hjälpt mig att skicka in en jobbannsökan, kände att jag behöver bredda mina vingar igen och dra mig åt andra håll kanske? Men som sagt de var ju bara en sketen annsökan. Vi får se vad den tar vägen, trivs ju på jobbet nu också men måste leta mig en lite fastare punkt just nu.

Ja nu har kronprinssesan och Daniel en liten bulle i ungnen också, roligt. Men herregud så mycke ungar det kommer att göras nu för att få vara född samma år som en blivande kung/drottning. UNGAR TILL TUSEN :D! Ja man kanske ska börja ruva själv ;) haha





Min prins!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0