Alla har vi olika behov och prioriterar olika saker

Ibland känner jag bara att vissa bara pyser luften ur en fast det som pyser ur luften ur mig behöver ju inte pysa ur luften i en annan. En del stärks tydligen att göra andra sämre i andras ögon. Vem orkar lägga så mycket energi på andra och vad andra väljer att prioriterar. Jag kanske inte är den som orkar lägga all min enregi på att städa dyngnet runt i mitt hem. Det får se lite ut som det gör just nu när man har en liten hemma som får det att se ut som ett kaos på nolltid. Jag väljer kanske att försöka träna i den tid som finns för det gör så att jag orkar mer och det får bli min egen tid för att få mig att må bättre och det kanske en del kallar hysteri hos mig medans jag kallar att andra har sånt hysteri i denna städning. Jag blir ju ingen bättre människa för att jag har kliniskt rent och superstädat dag ut och dag in men samtidigt är jag absolut inte den som vill ha stökigt och skitigt för då man jag absolut  inte bra. Men i en lagom mäng´.... Mår jag bra i kroppen mår jag även bra i knoppen det är min teori. Men alla ser saker och ting från flera olika vinklar. Men det är bara så alla har vi olika behov och prioriterar olika saker.... sluta ge denna press!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo jag håller med dig Mirris, är det bra i knoppen så är det också roligare att städa och greja hemma, när det så behövs! Stå på dig i det fallet Mirris! jga känner en tjej i facket, som bor i hus och son tvättar fönstren EN GÅNG I VECKAN! är det något sjukt eller?

Man får ju en helt annan energi till det tråkiga om man gör något man själv gillar!



Kram Moster Pussa på Mille

2012-01-09 @ 11:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0