JULEN är över...

Som man stressar, som man handlar, lite smått ångest över denna dag. Annat var det när man var mindre och enbart bara väntade på tomten. Men nu är det så mycket mer, julen är rent ut sagt jobbigt om man ska se det på ett vis men man får träffa alla sina nära och kära och det betyder otroligt mycke. Men allt innan hinner göra mig så stressad och uppjagad. Hitta alla dessa julklappar, det ska vara bra julklappar, är det för mycke? är det för lite? kommer han /hon gilla det? Lite smått förväntansfull och se om julklapparna blir bra. Sen när väl Tomten har kommit på sitt årliga besök julklapparna är utdelade och öppnade är det som allt bara flyger i väg man är totalt ut pyst. Känner en lätt besvikelse.. är det färdig nu? Har man gått med all denna förväntan å så gick det över på en halvtimme? Nu har jag fått spotta ur mig min bitter het också, nästa är skulle jag kunna tänka mig ligga på en vit starnd i thailand ist.

Fast nu ska jag sluta vara så bitter jag har fått fira denna jul med dom bästa och är otroligt tacksam för alla fina paket vi fått och all god mat. Nu ska vi fortsätta fira jul och gå ner till "mormor nett" på middag, Mysigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0