Julkännslor?

Jaaaah jag vet inte jag om det har kommit in några julkännslor hos mig iaf.. men jag jobbar på det. Har några få klappar kvar att köpa men nästan allt ät klart, otroligt skönt! Hoppas på en lungn och mysig jul, vill slippa all den stress som alltid kommer över mig under jul. Men nu ska jag vara redo ;)

Ännu en dag i städar tagen på jobbet.. imorgon blire halvdag sen JULLEDIGT :D

Mille tuffar på för fullt på dagis han, snart ska även han få Julledig:). Handen läker sakta men säkert, försöker lufta det så gott  det går. Han vill berätta för allla vad som har hänt med lilla handen.

Ikväll drog jag i väg på lite träning, löpbandet + ett grymt Bodypump pass. Sen har det varit mys i soffan och kikat på hockey, komigen nu BRYNÄS!





Miccis Lilla Tyra, så otroligt söt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0