3 gången gilt.

Usch har suttit och skrivit några blogg inlägg men det har inte kommit ut nån gång, nu gör jag ett tredje försök och hoppas på det bästa ;)...

Fortfarande sjukt förkyld, jag vill verkligen inte. Varför, varför just nu? Igår jobbade jag mellan 17:00-02:00 och jag kännde mig verkligen döende, kan det vara en karl förkyldning ;P? Jag hade ont överrallt, huvudet värkte, snoret bara rann, trött och jag vill bara hem. Men det fanns inget annat att göra än att gnata på.

Mille sov hos sin farmor och farfar i natt, han är duktig mitt lilla hjärta. Det går så bra när han sover borta. Men oj så fort man saknar honom så fort han är borta mitt lilla hjärta.

Nu sitter vi och inväntar lite besök som ska fira Mille i efterskott, trevligt :).



(Dunder förkyld)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0