är det de här man ska kalla fredagsmys?

Ja ha... Här sitter man ensam i soffan och börjar snart klättra på väggarna om inget kul händer. Den lilla goheten sover, karln jobbar, sällskapet som skulle varit här ikväll stannade hemma pga sjukdom. Jag bullade upp här för mig själv med chips, dipp och cola zero. Mös ner mig i soffan och insåg jävligt snabbt att det bara var skit på tven, chipsen var äcklig, datorn har pajat och allmänt less. Ja men det var det här man ska kalla fredags mys va? Men helt ärligt vad är det för skit på tven nu för tiden? Allt är dynga. Det ända som är värt att se är solsidan på söndagar. Om ändå datorn kunde fungera så jag slapp sitta med mobilen hela kvällen. Nej jag går nog och lägger mig ist. Hur är er fredag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0