Dom sover..

Ja R kom hem med tåget i morse, nu ligger han som en klubbad säl och sover efter nattens jobb. Mille har också däckat i sin säng, han var så trött efter morgonens firande.

Men jag då? ja jag hade ju tänkt att jag skulle städa massa nu men jag finner ingen ork eller lust. Jag vill också sova, hallå kan nån krut morsa vakna inom mig ist? Det lixom går och tynger mig när jag känner att jag har så mycket att göra. Då orkar jag ingenting ist. Men tror jag hoppar in i duschen så kanske jag känner mig en aning piggare. För här måste det bli rent och här ska det bakas, det är bara 1 gång i livet han kommer att fylla 1 år ;D.



Mille 1 dag gammal på detta kort och idag är han 1 år, galet vad tiden går fort♥


Kommentarer
Postat av: jennifer

skickar en himla massa kärlek till er i dag!! grattis mille <3 <3

2011-02-24 @ 11:31:26
Postat av: Elina P

Grattis Mille på din dag :-)

2011-02-24 @ 13:27:36
Postat av: Elina P

Grattis Mille på din dag :-)

2011-02-24 @ 13:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0