Elina

Åh herregud vad klockan tickar iväg, snart redan två.....

har varit i väg och jobbat på nygatan ikväll, kom hem i hyffsad tid iaf, hade räknat med mycket senare.

Elina min älskad vän har varit så snäll och ställt upp som barnvakt denna lördagkväll när jag och R har jobbat. Hon är då för bra Elina, ställer alltid upp :). Mille trivs i Elinas sällskap, fast vilken unge gör inte det? Det där med barn det kan hon iaf ;D. Elina blev kvar en stund och umgicks med mig. Hon har suttit och berättat massa roliga historier, man får alltid ett gott skratt med henne :).

Usch nu börjar lördags ångesten komma över mig, jag har ätit så mycket skit idag :/. Varför gör jag det här mot mig själv?

Nej tror faktiskt inte att jag orkar sitta uppe och vänta tills R kommer hem, jag går och lägger mig.

god natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0