Fullt upp

Dåligt med bloggande idag genom att jag har haft grejer att göra hela tiden..

Imorse sov iaf Mille till halv åtta, då är det bara upp fixa och dona med frukost sen försöka få i den lilla mannen frukost är inte det lättaste längre. Han har börjat vägrat sitta i matstolen(suck) plust att det inte alls är nå roligt att äta gröt längre heller. Så på månarna blir vi alltid lite smått ovänner. När ska detta vända? Morgon humöret är ju inte alltid på topp så man kan bli lite små less, men älskade unge :D!

Vid nio kom min mamma in för att ta hand om Mille när jag skulle sticka iväg till jobbet. Dom skjusa dit mig sen stack dom i väg på andra äventyr.

Full fart på gourmet blå idag..

Efter jobbet passade jag på att gå till gymmet medans jag redan hade barnvakt. Sprang 34 min på löpbandet , ja hör och häpna jag fick ha bandet för mig själv i hela 30 min. Sparng först 5 km sen körde jag lite back träning. Passade även på att träna magen innan jag tog min promenad hem.

Hem och duscha och sen gick jag och Mille ner till stan för att fika med Sophie och Elina, det är inte offta man träffar Sophie nu förtiden så det var trevligt:). Elina får man iaf träffa varje gång på jobbet :D.

Nu är vi hemm aigen, Mille har somnat i sin säng och jag ska nog bara slappa ner mig i soffan och ta det lite lugnt, men först har jag en tvätt som ska hängas.


Mille kan bada hur mycket som helst, han älskar det. Det här var imorse precis när han vaknat :)


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Haft en underbar dag med lille Mille, han är ju för go :)

2011-02-17 @ 22:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0