Gävlebor vilka gnällspikar!

Läser gds repotagen om operan på konserthuset i lördags och ser att reporten gnäller på garderob kaoset.
Camilla Dal: -PS. Om nyordningen i garderoben tycker jag inte. Kaos, jag tog med jackan in. Hoppas jag slipper det nästa gång.

Läser sen en kommentar som känns som dom tagit orden i munnen på en:

Är relativt nyinflyttad i gävle och tycker att ni gävlebor borde skämmas. Har bott lite överallt i sverige och har aldrig varit med om maken till gnällspikar. Ni som bevista gävlekonserthus är av god ekonomi.(av vad jag kan dömma av min besök) Ni verkar inte ha några problem med biljettpriser eller vin både innan och efter. Men 20:- i garderobsavgift, då hoppar ni minsann högt och protesterar. Ni viker och knuffas för att komma undan 20:- Sen har ni mage att gnälla över att det är kaos???? Försöker vinkla detta "kaos" till att det ska vara konserthusets fel. Skäms på er.
Är det pga att kommunen äger konserthuset som ni tycker er ha rätt att gnälla på allt som händer i huset?
Jag va på hockey härom dagen, där va det som vanligt galet på parkeringen vid ankomst och avresa-de har jag inte sett något gnäll om...
Går du på krogen är det inträde och sedan garderobsavgift. Har jag inte heller sett något gnäll om, du får dessutom stå i kö utomhus, fortfarande inget gnäll. Skärp till er!!







Mina ord:
Konserthuset eller vi på gourmetblå får ta mycket kretik av alla gnälliga k*rringar i tidningen... Men som ett ställe som konserthuset när det kommer mycket folk på en plast samtidigt går det inte att komma undan köbildning om vi inte hade personal till varje person. Och ha personal till varje peron har ingen krögare råd med ? Och att dom orka gnälla över att garderoben kostar 20 kr när en personal alltid står och vaktar jackan under hela konserten. Vem som helst kan gå in på konserthuset under en föreställning och norpa jackan som hänger i gratis garderoben. Där finns det ingen bevakning..

Kommentaren är så sann... vad är det med oss gävlebor???

Ni som orkar klaga på allt detta måste se på saker med andra ögen, skärpning nu!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0