Hos mig

När jag gick och la mig i går gick jag in och hämtade Mille och la honom brevid mig. Tycker det är så läskigt att ha han så långt ifrån en när han är sjuk. Har blivit så nojjig efter att en väns barn fått feberkramper när hon var sjuk.
Men när han ligger bredvid mig i sängen ligger man som på nålar, eller iaf jag. Så fort han rör sig vaknar jag. Vid kl sex gick jag och la honom i sin säng sen sov vi båda till kl åtta. Men det är ju så mysigt att ha dom brevid sig.

Nu ska vi försöka få i oss lite frukost :)



Kommentarer
Postat av: turkfrugan!

haha, vad härligt :) jag har några läsare, men det är lite läskigt. jag vet inte vilka! hur mår fasters älskling idag då? och hur mår morsan hans? ;D

2011-02-22 @ 09:03:14
URL: http://angelicaforsling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0