Kommentarer

Härligt att få lite respons ibland :) Ställde frågan när era barn somnar?, Själv somnar Mille mellan 19:00-20:30 ,där omkring. Nu när han är sjuk varjerar det otrologt mycket.

Har prescis kikat på BB, hur orkar jag? Men har jag börjat titta kan jag inte sluta även fast jag tycker det är totalt världelöst. Vilka idioter det finns. Fast lite små kul måste jag ju säga att det är ibland också.. men vad ska jag annars göra när R är borta?

Har nästan inte ätint något sen frukosten igår morse, smaken har inte kommit tillbaka ännu. Usch, skit jobbigt verkligen och jag blir allt mer täppt i näsan. Det står på nässprayen att man ska andvänd den 3 gånger om dagen men det har  jag överskridit för länge sen. Vad händr om man tar det fler gånger egentligen? Jag måste andvända den fler gånger annars kan jag ju inte andas med näsan. 

Nu blir det god natt för min del, hoppas vi mår bättre i morrn.


Kommentarer
Postat av: Madde

Samma här!

BB är som en trafikloycka, man vill egentligen inte titta men man kan ju inte låta bli.

Lo somnar också runt den tiden.

Sover Mille hela natten?

Kram

Postat av: Madde

Nej, det är samma här. Hon äter en flaska välling på natten men annars sover hon.

Krya på er nu så hoppas jag vi syns nästa vecka på öppna förskolan!

2011-03-01 @ 10:16:29
URL: http://blogg.mama.nu/mandy/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0