Kvällen


(precis efter jag sprungit mina 5 km:))


Mamma och pappa kom in och hälsade på oss ikväll, medans dom var här passade jag på att ge mig ut för att få lite frisk luft. Har ju suttit inne hela dagen med Mille. Tog rundan runt brynäs som är 5 km, sprang på bra så jag får vara nöjd :). Bättre än inget. Super skönt att jag har en runda här runt brynäs som blir exakt 5 km, bara ta två varv om man vill springa milen :).



Mille mitt lilla sjuka troll sover nu, men det tog emot för han att lägga sig ensam i sängen. Han vill hela tiden ha närhet när han är sjuk. Bara liga och goa, pilla lite i mitt hår och dra i ögonfransarna är Milles bästa :). han somnade på  mig här i soffan sen lyfte jag över honom till sängen. Han somnade om tillslut iaf, han var bra trött.



Mamma och pappa kom in med en tidig födelsedag pressent :), ett gung får. Så otroligt sött, Mille gillade det verkligen. Han har klappat det, gosat med det och gungat:). Pappa ville också vara med och överlämna en pressent genom att han skulle bort på Milles födelsedag (trodde han). När vi sen sitter och pratar inser han att han åker på fredag morgon inte torsdag morgon. Han hinner alltså komma in på Milles födelsedag, ja man kan ju undra vart jag fått min yrhet ifrån? haha! Men nu har han fått det gungade fåret iaf, yrsel och svindel är mina päron de :P!

Jag skulle gentligen ha jobbat imorgon på kompassen men jag var tvungen att säga ifrån egom att Mille är sjuk. Det tar emot att säga ifrån jobb men lill hjärtat måste bli frisk innan jag jobbar. Allt kan inte fungera jämt...

Kommentarer
Postat av: turkfrugan!

ÄR DET SANT? läser du min blogg? men guuuud vad roligt.. jag blir alldeles till mig ;) haha! love you..

2011-02-22 @ 08:18:16
URL: http://angelicaforsling.blogg.se/
Postat av: Anonym

brukar du ta tid när du springer? hur lång tid tar det egentligen att springa 5 km i denna kyla? :)

2011-02-22 @ 11:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0