min första

Idag gjorde jag min första springtur ute, följde med Johan ut. Känndes riktigt bra faktiskt, fast det var bra kallt. Det bet riktigt i kinderna. Nu ska jag försöka ta mig ut några gånger i veckn. På förmiddan var vi i väg på öf, Hanna och Zelda kom in från hedesunda och gjorde oss sällskap. Den vanlig ligan var också där, lika trevligt som vanligt :-). Mille drar i väg på egna upptäcksfärder hela tiden, ingen mamma gris här inte;-). Efter öf följde hanna och zelda med hem på lunch:-) Ikväll har jag och Mille varit till fjärran med hans farmor och faster och badat. Jätte mysigt och Mille älskade det. Han blev så otroligt trött efteråt så nu sover han som en stock. När vi kom hem hade R städat, fixat fint och nu står han och lagar en god middag. Själv sitter jag i soffan med ett glas vin:-).. Det känns underbart, har aldrig häbt mug förr ;-). En rikig bra allahjärtans dag<3

Kommentarer
Postat av: Ellinor Hultman

Vad mysigt det låter att Rickard lagade mat och pysslade om dig på Alla hjärtans dag! Och ett litet glas vin sitter väl inte fel då!

Gunnar gjorde det mysigt när jag kom hem från jobbet då också på Alla hjärtans dag. Fick ett så fint hjärta om smycke, ögonskugga och en liten miniros. och vi tog också ett litet glas vin.



Moster

2011-02-16 @ 10:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0