Mitt i veckan

Ja nu börjar denna onsdag lida mot sitt slut, jag har myst ner mig i soffan, mille sover sött i sin säng och R är i huvudstaden och jobbar.

I dag har jag varit i väg och jobbat på Kompassen, usch fösrsta gången på ett ställe är riktigt tungt tycker jag. Man känner sig helt bakom, som en riktig praktikant. Men det flöt på helt okej. Böhöver ju allt extra jobb jag kan få så det är bara att ta alla timmar man kan. Resten av veckan har jag på konserthuset :).

Efter jag jobbet åkte jag förbi konsert huset och hälsade på alla härliga kollegor:), sen gick jag till gymmet. Lika mycke folk som vanligt, men jag kom upp på löpbandet direkt iaf och hann köra 15 min innan det blev kö, var bara att kliva av och hoppa på crossen ist, den körde jag också 15 min tills det blev kö sen hoppade jag på en annan maskin och körde 15 min, så jag fick iaf ihop 45 min kondition/ styrka. Sen blev det till att gymma i 1 1/2 h, var riktigt nöjd när jag gick därifrån :). 

Éfter gymmet åkte jag hem till syster för hon hade Mille. Richard hade lämnat honom där innan han tog tåget till sthlm. Där blev vi kvar och blev bjudna på räkmackor, onsdags lyx :D. 

När vi kom hem hoppade vi i badet och nu sover han gott, jag har myst ner mig i soffan och ska snart slå på söndagens avsnitt av solsidan som jag missade sist. Man kan ju bara inte missa ett avsnitt av denna underbara serie :). 



(Mille 4 dagar gammal, på väg hem från BB. Älskade du!) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hemskt att man inte får ha löpbanden så länge man vill utan att känna press att andra väntar..

2011-02-16 @ 22:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0