Push!

Roligt att se att läsarna ökar allt mer och mer, önskar man kunde få lite fler kommentarer ibland bara. Fast när man skriver det brukar det alltid ge motsatt effekt ;).

Idag var jag ner och prova det nya gymmet Push här i stan, dom öppnade den 1 februari. och det tipset får jag tacka Hanna för:). Jag uppskattade verkligen ditt tips och begav mig dit idag, ett nytt och fräscht gym med trevlig personal. Jag gillade det verkligen och ett stort plus i kanten är att dom har öppet dygnet runt:). Tror nämligen det får bli ett gymkort där och köra spin och jyma på friskis eftersom jag redan köpt ett årskort där. Sprang lite på löpbandet för att värma upp sen blev det biceps och bröst, jag kommer ha träningsverk i morgon kan jag lova!

Tack för dit tips Hanna :) 

Hanna om svar på kommentar:
Några vänners vänner har öppnat ett gym i centrala Gävle, Push Gym heter det. Värt o kolla in, det kan ju kanske vara ngt om det är mkt folk på friskis!
Finns på Fb - Push Gym Gävle och på www.pushgym.se

Kram på dig!




Annars ikväll kom syster och Emma på besök, jag har bakat under tiden dom har varit här och syster med :). jag gjorde Bullar och syrran chokladbollar. Det ska bakas mer i morgon och på fredag genom att vi har bestämt att ha storkals på lördagen ist för att Richard fyller år på fredag, så då tar vi två flugor i en smäll ist :). Nu luktar det bullar i hela lägenheten, lill hjärtat sover och jag med snart. Otroligt trött så jag måste gå och lägga mig nu. I morgon blire sång och "fika" på sängen till min 1 åring :)

Kommentarer
Postat av: fia

grattis till millepånken!!!!! stora killen!! kanske inte kan komma på lördag. jobar heeela dagen . kanske jätte tidig förmiddag. :) hör av mig mirris. annars kommer jag förbi söndag/tisdag. har ju paket!! spar en nybakt bulle ;)

2011-02-24 @ 01:38:34
URL: http://larssonfia.blogg.se/
Postat av: Hanna

Grattis till Mille! :)



Vad roligt att du gillade tipset!

Roligt att du prova! :)



Kram

2011-02-24 @ 18:30:36
URL: http://hamael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0