Raderat!

Raderade ett par inlägg pga av att det kanske blev för mycket.. vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig längre till mina läserae. Blir bara fler och fler, alla tolkar ju allt på olika sätt.

Nog om detta...

har jobbat en del i veckan, skönt att få in lite timmar det behövs verkligen. Önskar att man hade mycket pengar, att man kunde släppa loss lite ibland. Nu gäller det att hålla i verje krona man har. Hoppas det kommer ljusare tider snart.

Igår bjöds hela gourmet gänget på hockey, jätte kul att göra saker tsm. Brynäs-Modo 5-2 :), kul att se dom vinna för en gångsskull nu för tiden ;P.

Idag tog jag och Mille oss ner på stan och mötte upp Fia, det blev lunch mys och en tripp på stan sen gick vi hem till lillasyster och hälsade på i deras nya lägenhet. Så jag och Mille har varit på vift hela dagen, kom nog inte hem för en vid åtta tiden. Nu sover han äntligen och jag sitter här framför datorn och snorar. Har lyckats gått och blivit förkyld... typiskt! Träningen får ligga på hyllan en stund :(.






Kommentarer
Postat av: Ellinor Hultman

Vilka söta bilder på Mille och hans mamma!



Kramizzar Moster

2011-02-03 @ 17:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0