Sjukstuga här hemma.

Både jag och Mille är sjuka, förkylda båda två. Men Mille mår sämre än mig, feber och troligen halsfluss, men kanske något åt öronen också? fast allt går väl hand i hand?  Han har jätte ont i halsen, feber, hostar vita prickar på tungan och han tar sig åt öronen. Han kan helt plötslig bli jätte ledsen och bara gråta. Ikväll har han haft det tufft lillhjärtat.

 Elina har varit här ikväll och livat upp stämingen, fick honom på lite bättre humör till och från:9, men nu sover han gott iaf. Hoppas han får sova bra inatt.

R har dragit till sthlm och blir borta hela veckan igen, känns tungt nu när båda vi två är sjuka här hemma :/. Men förmodligen om vi blir friska så åker vi till sthlm och hälsar på på tisdag. En dag i huvudstaden är aldrig fel, kanske träffa moster min om hon har tid :) också ? Men vi får se om vi lyckas bli frisk tills dess nu då, det är bara att vi får kurera oss.




Kommentarer
Postat av: Ellinor Hultman

Det var en kul present att spela på för dig Mille, Jag hörde av mormor, att du fick ett bollhav av din moster och Oscar och andra roliga grejer!

Puss och kram och krya på dig lille Mille önskar Gammelmoster

2011-02-28 @ 16:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0