skit dagar...

Här kan man snacka om bitter tjej, dom senaste dagarna har jag bara varit less och irriterad. Kan bero mycket på den vidriga omtalade veckan vi tjejer har (jag hatar det) . Men det är så jobbigt att vara grinig så jag försöker så gott det går och drar på smilbanden. Idag har jag jobbat lunch på konserthuset, väldigt lugn dag och det får vi nog skylla på det.dåliga vädret. Efter jobbet gick jag på en gång till friskis för att gymma. Men som vanligt är det apmycke folk inte en chans att komma upp på löpbandet. Trapa på crossen i 20 min sen körde jag lite biceps, rygg och mage. Var bra less när jag gick därifrån, Känns som att man aldrig kan träna som man vill för att det är för mycke folk. Lugnar det inte ner sig snart så lär jag byta gym. Ikväll åkte vi ut till hedesunda, Firade mamma med släkten... Mysigt att träffa alla som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0