svar på kommentarer

Jenna om vad är sovmorgon?:
Jadu Mirris. Kicka upp han bredvid i sängen !!!!
Hoppas allt är väl. Kram

Svar: Ska försöka få upp den morgon trötta karln man har här hemma. Har nu försökt i ett år om inte längre så jag har börjat givit upp lite smått. ;)
16 Februari, 19:52  
Lia  ([email protected]) om vad är sovmorgon?:
Hej! Jag undrar lite om den tiden då du precis fått reda på att du var gravid. Hur mådde du? Var det planerat? Hur berättade du det för pappan? Själv är min mens försenad och jag har haft magsmärtor från och till, precis som mensvärk utan mens.
Skulle va kul om du vill berätta lite!

Svar : Hej :)! Min tid som gravid var en väldigt tung period, illamånde, foglossningar, kryp i benen och en stor viktuppgång. Det var inte planerat, men vi valde att behålla trotts omständigheterna just då. Det känndes bara rätt :). När jag berättade det för Milles pappa var vi mitt uppe i en disskution, jag berättade det väldigt olägligt om jag får säga det själv så här i efterhand. Han blev nog mest chockad och drog i väg. Sen kom han tillbaka efter en stund lyckligare än någonsin och då fanns det inga andra tankar än att behålla det :). Jag gick och köpte ett gravtest för jag måde illa så fruktansvärt hela tiden plus att min mens inte hade kommit. Så gå till närmaste apotek och köp ett om du känner dig osäker. Roligt att få lite frågor . Hoppas du fått svar på det du ville ha svar på :).
16 Februari, 08:23  
Linda, från kvarteret bredvid ♥ om vad är sovmorgon?:
Du är en riktigt stålkvinna!♥ Tänk om jag hade hälften av din ork gumman :)

svar: Tack vännen , jag vet att du har precis lika mycke ork som mig . ;)
15 Februari, 13:10  
Anonym om vad är sovmorgon?:
Sparka upp den som ligger brevid! De hade jag gjort! :)

Svar: Mitt tåla mod har försvunnit på den fronten nu, har försökt allt förlänge. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0