Tuggummi!

Hela dagen har jag och mille bara varit hemma, mitt på dagen kom Linda förbi på lite skitsnack. Mille sov en bra stund, fortfarande feber och diarre. Lill stakarn.... På eftermiddan kom syster förbi och ungicks med Mille en stund medans jag passade på och springa min runda på 5 km. Trodde jag skulle "ta dö" på mig själv idag, totalt slut. Det blir så otroligt tjockt i halsen på mig och jag får svårt att få luft. Jag har alltid ett tuggummi i munnen när jag springer annars men idag hade jag inget hemma.Det brukar alltid vara mycke lättare då, genom att tuggummit gör att det bildas ny saliv hela tiden så slipper jag bli så slemig och tjock. Det är min teori;-). Men fy vad jobbigt det blev på slutet shippa efter luft. . Dålig kondis eller vad? Nu på kvällen har Mille inte alls varit på humör, diarren har gjort honom totalt röd i sjärten, lilla stakarn. Han har så ont, jag smörjer och jag kalkar, låter honom vara utan blöja. Vad kan jag mer göra. Mille har aldrig varit röd i stjärten på det här viset tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0