Utmanad

Utmanad  (jag har blivit utmanad av Sophie Åhgren)

1) Fyra arbeten jag haft i mitt liv:
Personlig assistent, interpool, wärdshuset, Jansson catring

2) Fyra filmer jag kan se om och om igen
The Blinde side, p.s i love you, monster inc , twillight

3)Fyra städer jag bott i:

Gävle endast!

4)Fyra tv-serier som jag gärna ser på:
 solsidan, greys, DH, sex and city

5)Fyra ställen jag vill åka till:
USA, Island, mexico, thailand

6)Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
www.blogg.com
www.facebook.com
www.hotmail.com
www.friskis&svettis.com

7)Fyra favoriträtter:

Tacos i alla dess sorter, lasagn, en god köttbit med goda tillbehör, lax och citronpepparsås

Fyra ställen där jag trivs:
Hemma , i ölbo hos mamma och pappa, i hemlingby , hos syster

9) Fyra personer du tänker ofta på:
MIlle, Richard, familj och vänner

10)Fyra personer att utmana:

Josephine Westling
Angelica Forsling
Hanna Larsson
Madeleine Persson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0