Vad hände?

I går blev det ett blogg uppehåll..

Nu är det bara jag som är vaken, sitter i soffan täppt i näsan och ont i halsen. FAN!!!! Inte förkyld nu, jag vill inte! Mille är  lika förkyld han om inte värre :/. Idag ska vi ha stor kalset för både Mille och R här hemma. R fyllde ju år i går så vi slog ihop det och tog det nu på lördagen ist, Fast på Milles dag kom det bra många ändå för vissa kunde inte komma på lördag. Tänkte lägga upp massa bilder från 1 årsdagen och kalaset tillsammans :).

I går på R´s dag överraskade jag honom med att ta med honom ner till Custom Illusion och tattuera sig , väl där nere tog vi två flugor i en smäll så jag tattuerade mig också. Gjorde om det lilla skavsåret (som det såg ut) som jag har på ryggen där det stod Miranda, nu står det även Mille och några fina kösbärs blommor :). Vi båda är nöjd :)

Jag lägger upp en bild på R´s för det är bara den jag ha på bild, lite svårt att fota mig själv på ryggen ;), det kommer sen :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0