07.00

Idag har jag ställt väckar klockan tom, tänkte at vi skulle hinna i tid till ÖF idag. Jag är faktiskt rätt pigg trotts mina sömnproblem i natt + att Mille var rätt svår där mellan 01.30-03.30. Han ville inte riktigt som jag ville, han ville upp.

Ska gå och ställa mig på vågen om den visar något bättre resultat idag, men ska jag vara ärlig så tror jag inte det. Jag håller ju inte på med värsta dieten. Men jag har väl ändrar lite på kosten och dragit ner på det söta.

Igår var nog den värsta dagen med sötsuget, men jag klarade av det. Det blir jobbigt när det står en stor godisskål mitt framför nosen och man ska inte röra när alla andra sitter och äter.




Mille & hans farmor i går hos G "mormor" Anette :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0