2 timmar

Vi har precis avklarat en promenad på 2h, vi fick även sällskap av Emmy. Härligt att komma igång med promenaderna igen, Mille sover så snällt i vagnen medans en annan går för fullt. Det är bäst att man håller koll vad man sätter fötterna nu, rena rama isgatan.
Det gäller väl att sätta full fart med promenader och springningen nu om min våg kommer vill visa något minus.

Imorse när jag skulle ställa mig på vågen visande den 0,5 kg + ... whaat? herregud vad ska jag behöva göra för att det ska visa något minus? Så provade jag att ställa mig på vågen nu efter promenaden, då visar den 6 kg - . herregud jag höll på smälla av men jag visste ju redan att det inte kunde stämma. Upp på vågen igen, tro på f*n (ursäkta mitt språk) då visar den min utgångsvikt igen. JAG HATAR VÅGEN! Hjälp mig!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

dax att skaffa en ny våg kanske.. =)

2011-01-20 @ 12:23:01
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo]

Skit i vågen. :) den ger en bara hjärnspöken. Jag vill själv ner i vikt. Men blir helt nojig över vågen.

2011-01-20 @ 12:55:23
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Jenna

SKIT I VÅGEN Mirris, den är bullshit ;-)



Längesedan nu. Hoppas allt är väl. Kramis

2011-01-20 @ 13:57:32
URL: http://jennaakerlund.blogg.se/
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

det kommer Mirris. Sakta men säkert. tråkigt nog. Sådär är det för mig med.

2011-01-20 @ 14:16:00
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0