5 minuters regeln.

Jag kan inte förstå vad den lille mannen får all sin energi ifrån, trotts att han är så otroligt trött men han kan verkligen vända på en femma. Han gör allt för att slippa sova...

Ja herregud det är ju sig själv man sätter på prov, det gäller att klara av 5 min regeln. Det är svårt att höra dom små skrika för fullan hals för att slippa sova, den finns ju så myckat annat som är roligt. Men efter ett litet test på mig själv sover han gott i sin säng. Det gäller bara att hålla ut, man gör sig själv och honom en tjänst i slutänden.

Ikväll har jag, Mille och Sis haft myskväll framför tven, bara tagit det lugnt.




En LITEN man som vet vad han vill ;D


Kommentarer
Postat av: Ellinor Hultman

Det är klart man måste gråta när man blir placerad i en stor väska! Mille, du är söt även när du gråter tycker förstås Gammelmoster! Hoppas du mår bättre nu - jag fick vintergräksjukan i måndags kväll, och kräktes 12 gånger mellan 17.00-23.00.

Det var inte loligt!

Kramar fråm Ellinor och Gunnar som sitter vid hemdatorn nu.

2011-01-08 @ 11:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0