Beröm :)

Jag måste faktiskt ta och berömma min sambo , han har nu lyckats varit utan snus i 1 vecka och 3 dagar. Ska jag vara ärlig så trodde jag inte ens han skulle klara av två dagar. Men han håller i sig, humöret har väl inte varit det bästa men det har ändå gått rätt smärtfritt ;P.

Mitt godis löfter håller i sig det också, går rätt hyfsat faktisk. Måste bara lära mig att inte peta i mig massa annat bara för att jag är sugen för då kommer inte vågen att visa några MINUS inte. Tuggatuggumi är det bästa :)

Den första snusen för R eller den första godisen för mig blir dyr, 1000 kr blir vi då skyldig varandra. Det är bara att kämpa, 11 kg ska nu bort. Än så länge har väl inte vågen visa så mycket till minus men jag fortsätter att träna på och försöker ändra kosten en del.




En stjärna till oss ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Vad duktiga ni är! Jag önskar jag var så duktig jag gör ingenting bra och blir bara tjockare ush :(

2011-01-11 @ 18:03:06
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Sandra, Colins mamma

Jag har ätit upp mig rejält nu på sista tiden. Har varit lite deppig men förr var jag ju matmissbrukare gick upp 25kilo på bara några månader. Har gått ner 18 av dom nu men lite sladder skulle man gärna bli av med.

2011-01-11 @ 18:35:12
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Sandra, Colins mamma

Nej men precis jag blir nog aldrig heller nöjd men när jag är polis så kanske :P Om jag lyckas bli det. Vi ska kanske till öppna imorgon. Tror vi ska dit. Ska ni?

2011-01-11 @ 19:34:51
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0