BVC

I morse sov tom jag över. Klockan hade ringt och jag hade stängt av den. Det var bara att rusa upp kl halv åtta, in i duschen och på med lite smink snabbt. In till lille man som fortfarande låg och sov, usch vad det är hemskt att väcka dom små liven. Men han är lika glad för det, syster kom och hjälpte oss. Snabbt på med kläder sen åkte vi mot hedesunda. Syrran satt och mata Mille med morgon gröten i bilen, men inte led Mille för det. Man får göra det bästa av allt ;D.

Hos BVC var allt bra, vikt 11800 , 74 cm lång. Min stora pojke :)

Annars har vi bara donat här hemma.

Blir jobb ikväll för mig. Hade tänkt att jag skulle hinna träna innan men jag får nog lägga det på hyllan idag :/. Jag tar en prommis till jobbet och hem ist.

Idag fyller Linda år, grattis hjärtevännen ♥


Lite bilder från igår:



Puss fick dockan :)



Mille älskar att pilla med ögonfransar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0