En bra start

Vi fick en bra start på dagen här hemma, Mille sov ut ända till kl nio i morse. Han ficka en lång natt sömn eftersom han somnade redan halv åtta igår, fast han vaknade 3 gånger men lyckades somna om efter en liten stund igen. Så i morse fick vi en glad Mille här hemma. Jag tog en tripp till sophuset för att få bort vår lillasophus som alltid lyckas stå i hallen. Jag hatar att sophuset ligger så långt bort (långt bort för att vara ett sophus) , det ligger inte alls där man går förbi annars. Så det får bli en extra sväng till det, men nog om detta sophus. Sen gick jag till time för att införskaffa lite frukost.
Vi hade frukostmys här hemma, hela familjen. Nu har jag hunnit tvättat och städa badrummet medans Mille tog sitt morgonbad :)...

Nu ska jag iväg till gymmet med syster, sen blir det jobb på konsert :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0