En dag full med......

UNGAR :D... en del hatar att jag andvänder ordet UNGE/UNGAR men jag älskar det, kan bara inte förklara varför. En del tycker det låter som en smutsig liten lort unge. Men jag har min älskade unge hemma så ni får ta det som ni vil. När jag skriver det menar jag inget illa.

Jag och Tulan packade oss i väg med bussen in till stan, barnvagnar, pulka och 3 ungar ;). Det gick rätt smärt fritt om jag får såga så. Sen upp till Malin och Sara , för att gratta Malin på sin 23 års dag. Mickaela var redan där med Alfred ,så den lilla ettan blev proppad med både ungar och brudar ;P. Där bjöds det på fika och trevligt sällskap.

Sen gick jag och Tulan och våra ungar vidare upp till oss åt lunch, massa lek, bad och annat som hör ungar till ;).

Nu har det tystna här hemma, Mille sover redan (ska inte hoppas på för mycket nu) .. Ibland är ddet skönt att få lite tyst här hemma. R är och spelar match men Sis gör mig sällskap i soffan.





Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Colin vaknar inte på natten. Ibland är vi lata och ställer en flaska ersättning i sängen när vi lägger oss. Då äter han och somnar om till strax efter nio. Helt underbart :)

2011-01-04 @ 20:19:16
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Tulan & Ungarna ;)

Tack för i dag Mirris o Mille!

Mina tjejer va helt slut så de sov innan vi ens kört ut ur stan! =)

2011-01-04 @ 21:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0