En kick?

Jag ska inte.. eller ska jag? Det får mig att må dåligt förstunden, (sitter och tittar på bilder från förr) men det ger min nog fler kickar att vilja gå ner mina 11 kg allt mer. Jag vill komma ner till min viktklass igen, jag är inte bekväm med mig själv just nu. Jag vill komma i mina gammla jeans. Fast jag var inte nöjd då heller. Blir man aldrig nöjd?  Jag ska varkligen försöka att bli nöjd nu. Men hur blir man det?

R har aldrig klagat på min vikt, han säger att han alltid är nöjd med hur jag ser ut. Vilket gör mig väldigt glad för stunden. Men jag vill ju vara nöjd själv också. Dessa viktproblem sätter ju sprätt i huvudet på mig. Men jag vill bara vara en sund och hälsosam människa. Där har jag varit och kämpar för att komma dit igen.







Kommentarer
Postat av: Madde

Du är så fin så!

Men jag förstår hur du känner dig, man vill känna sig bekväm, sen spelar det ingen roll vad man väger.

2011-01-11 @ 21:41:28
URL: http://blogg.mama.nu/mandy/
Postat av: Sophie

jodå, skulle behöva allt men har ingen motivation lr lust till de ;) du är hälsosam, det vet jag :)

2011-01-12 @ 08:10:46
URL: http://www.sophieahgren.wordpress.com
Postat av: Amanda Holmgren

Du är ALLTID fin Mirris!!

Kram

2011-01-15 @ 12:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0