Ett bra slut..

Jag måste faktiskt erkänna att jag är nöjd med min dag, man måste väl få vara det också ibland, Vi Fick en bra start, sen kilade jag iväg och tränade med syster, tog löpbandet i 22min och sen blev det lite mage och biceps. Sen var jag tvungen att skynda mig iväg till jobbet. På jobbet fick vi en bra dag, hade så gulliga gäster. Fick en sån fin kommentar av en Herre, man blir så glad, man skiner upp resten av kvällen. Den tackar vi för.

R fick komma och hjälpa oss på jobbet idag också , vi var en kvinna kort pga sjukdom. Han fick stå i garderoben och charma alla damer ;).

När vi kom hem möttes vi av Milles härliga leende efter att haft en heldag med sin farmor :), Nu sover lill hjärtat och jag och R har en riktig mys kväll i soffan, massa plockmat, ett glas vitt och mys. Det var inte i går vi hade en sån mysstund bara vi, men det behövs kan jag säga. Ett riktig bra slut på denna dag.. hoppas den fortsätter lika bra :).



Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Vad fina ni är!

2011-01-05 @ 23:04:50
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Tulan

Puss på er!! <3

2011-01-06 @ 00:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0