"Gourmet tjejer"

Vart tog Fredagen vägen? Fredagen bara flög iväg, full fart hela dagen.

På förmiddagen knata jag och syster i väg till gymmet, tog löpbandet i 20 min sen körde vi triceps och bröst. Skönt att vi kommer in i det mer nu, allt går lite lättare. Bara att köra på. Shit vad folk det var redan vid kl tio på en fredag. Trodde det skulle vara lugnast då men så fel hade vi.

På eftermiddan vara det bara att sadla om till den lilla städtanten som finns innom mig, snabbt och gjort så var det hyfsat snyggt iaf. I väg till affären, plocka ihop lite små prylar som behövdes till kvällen.

Hem fixa det sista.. sen började alla gourmet tjejer droppa in. Vi hade fixat lite "knytis" här hemma hos mig, alla hade med sig något att äta. Sju tjejer från gourmet blev vi, alla vi "små" tejer som jobbar. Jätte mysig och trevlig kväll fick vi, god mat, lite vin, tjejsnack, spel och underbart sällskap. Dom sista gick nog utanför dörren vid halv två i natt.

HÄRLIG FREDAG, tack tjejer!



































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0