Hej ångest!!

Ja då var man vaken redan även fast jag inte la mig i sängen förns efter fyra. Det här med att sova bort halva dagen har aldrig varit min grej. Det går bara inte. Mina öron piper fortfarande efter all "musik", det var ju "Lokal heros" på konserthuset i går, full fart ända fram till två. Jag hade ingen aning om vad vi har för lokala band, fast åt andra sidan vet jag ju knappt vad dom medst världsberömda band heter. Jag suger på allt sånt, jag kanske  känner igen låtar men inte vad dom heter. D

Igår innan jag klev på långpannan blev lunchen helt bortglömmd, så jag blev hungring som en varg hela kvällen. Så hela kvällen gick jag och stopade i mig massa skit ist, bara något litet som jag kom åt. SUCK VILKEN ÅNGEST JAG KÄNNER IDAG.

Nu kommer Mille hem och myser en stund med mig innan jag ska i väg på nästa pass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0