Hjärnspöken

Roligt att det händer lite ibland på kommentar fronten, kul att höra vad andra tycker.

Hjärnspöken var ju precis rätta ordet på tal om det här med våg. Usch det sätter ju sprätt i skallen på en, man håller ju på bli tokig. Jag har ALLTID varait så anti vågar. Jag har jämt sagt att i mitt hus kommer det inte in någon våg, jag har inte velat haft någon hemma. Pga av att jag tycker inte vikten är det viktigaste bara man är nöjd själv (fast när är man nöjd då?) plus att jag alltid varit en tung tjej på vågen även fast jag har varit rätt smal. Tung benstomme skyller vi på då, eller? Så det har alltid visat högt bellop även när jag var den "smala tjejen"..  Så därför ha jag varit väldigt anti att kliva upp på vågen. Men nu när vi fick en sån fin våg i julklapp av R mormor tyckte jag det vara dags att börja andvända den. Men nu hoppar jag vågen tror jag och går raka vägen och köper ett mått band i morgon.


Hur gör ni?


Idag på gymmet kännde jag lust, det var roligt. Började med att springa på löpbandet i 30 min bra tempo (för min del just nu) sen blev det bröst och triceps.

Sen har det varit jobb på kvällen, har varit borta på en catring. Rätt lugnt fast ändå är jag otroligt trött. Lite för lugnt för min del kanske?

Blir nog sängen snart...






Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vägrar också våg. Precis som du tycker jag att det finns andra sätt att kolla resultat på.

2011-01-24 @ 09:27:09
URL: http://ejjas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0