Inte riktigt sig lik...

I morse när vi kom in till Mille hade han lyckats skitit ner hela sig och sin lilla säng, stakarn. Det var bara att ta honom in i badet och slänga in alla sängkläder, täcke, kudde och nallen i tvättmaskin. Jag är så otroligt glad för den där tvättmaskin jag köpte.

Sen gjorde vi oss färdiga här hemma, jag drog på mig träningskläder, R jobb kläder och Mille fick mysdress. Sen skildes vi åt alla håll och kanter. R drog till jobbet jag gick och lämnade Mille hos hans farmor och Anette, sen drog jag till gymmet med Syster.

Idag känndes det bara att vara på gymmet, det är roligt igen. Det är bara försöka hålla andan uppe och KÖRA. Det blev 20 min löpband, 15 min cross 1h 15min gym. Idag blev det triceps, bröst och mage och lite rygg.  

Efter träningspasset gick jag hem till Anette och käkade lunch med dom, sen tog jag och Mille en promenad så han kunde sova en stund i vagenen.

Nu är vi hemma och Mille sover en stund igen, han är fortfarande inte sig riktigt lik. Otroligt trött, hänging och lite smågnällig. Det har tagit på krafterna att varit sjuk.

Ringde nyss R, han sa att han mådde jätte dåligt och hade feber. Ja vi får väl se hur den här lördagkvällen kommer att sluta. Hoppas bara han slipper magsjukan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0